czwartek, 3 grudnia 2015

JAK MOJE ŻYCIE ZMIENIŁO SIĘ O 360 STOPNI!

Mała uwaga: jeśli nie wiesz ile to 360 stopni to ten blog jest idealny dla Ciebie pod względem poziomu wiedzy.


Z ironicznej, sarkastycznej, puchatej, inteligentnej i szydzacej osoby zmieniłąm się.
Jestem ironiczną, sarkastyczną, puchatą, inteligentną i pogodzoną ze swoim losem osobą.
S
Zakochałam się. Wybranek serca mieszka i pracuje tutaj tak więc przedłużam swoje życie niewolnika aby zobaczyć co z tego wyniknie.
Nie, nie podoba mi się to. Ale po ciężkim dniu gdy widzę Go wszystko mi przechodzi.
Pewnie się zastanawiacie jak ktoś mógł się zakochać w tak okropnej Polsce(rzekłabym najgorszej!) jak ja.
Też mnie to zastanawia. No ale skowronki, biedronki i inne robactwo w powietrzu. Dlaczego nie motyle? Bo motyle są gdy wszystko łatwo i zgrabnie przebiega w znajomości chłopak-dziewczyna. U nas czasem bywa ciężko. Kłócimy się i godzimy bo jakby nie patrzeć jesteśmy różni jak cholera.
Oprócz 'docierania się'(i nie mam tu na myśli nic seksualnego) na polu : dziewczyna-chłopak, docieramy także nasze różnice kulturowe i bądź co bądź sposób wychowania(bo jak się okazało to ja typową Polką nie jestem)
Ja piękna białoskóra Europejka zakochałam się w ciemnoskórym Hindusie.
Więc w skrócie Europejka układa sobie życie z Hindusem w Ameryce.(czas na zmianę tytułu bloga?)

Jednak życie zaskakuje. Mogłabym pomyśleć że dawało mi w dup całe  25 lat  żeby uraczyć mnie szczęściem. Ale jakie to szczęście gdy po kilku tygodniach/miesiącach związku musicie myśleć co będzie za rok/1,5. Zastanawiam się czy moje przeznaczenie kiedyś  będzie łatwe. Może po prostu mój anioł stróż jest jak Ci nadgorliwi trenerzy fitness: "dalej Gosia podołasz i temu, rzucę się na najgłębsza wodę, może utoniesz ale wierzę w Ciebie".

Obiecuje że czwartki będą dniem notki!
zapodam kilka zdjęć bo nie każdy umie czytać:)

Pierwsza wycieczka razem!


Universal Studio




2 komentarze:

  1. Słooodziaki! Ah te Amerykańskie miłości.. nikt nie mówił że będzie łatwo trzeba było tyle nie randkowa hahah. Buziaki mała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo! Piątek! Gdzie ten post? ;]

    OdpowiedzUsuń