poniedziałek, 15 grudnia 2014

PROJEKT PRE-DEPARTURE, WYLOT I ODCZUCIA

Najpierw łatwiejsza część czyli mój Projekt. W mojej amerykańskiej agencji APC każda AuPairka przybywająca na szkolenie do NJ musi pokazać projekt. Ja uwielbiam takie 'zabawy'. Może estetycznie to mi nie wyszło, ale pomagała mi mama i tym samym spędziłyśmy razem trochę czasu:)
Oto i moje dzieło:

























Wielu detali nie widać. A ostatnia strona by "ziemniak"(zdjęcie wizowe).

Jak to czytacie ja już lecę:) Wstałam o 2(pewnie nie poszłam spać w ogóle). 
Mam nadzieję że zarówno O jak i eM lecą ze mną:D
do napisania już za Oceanu:)

5 komentarze:

  1. Projekt jeszcze przede mną, nawet nie zaczęłam! 3mam mocno kciuki za Ciebie i daj znać jak już się osiedlisz na tej amerykańskiej ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaleee się napracowałaś przy tym! Matko z ojcem..... !!

    Czekam na znak jak tam na miejscu :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo ! Jak ambitnie ! Ja zrobiłam tylko kilka kroków (może 3), a potem się poddałam. Kazali mi zrobić prawie wszystko i wysłać mailem, ale olałam sprawę i nikt się nie upomniał :D
    Powodzenia ! !

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, chyba włożyłaś w to kupę pracy, nie wiesz czy w każdej agencji robi się ten projekt, bo z moje artystyczne uzdolnienia stoją cienko :)
    Szerokich lotów, pewnie już doleciałaś xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bon do Starbucksa masz w kieszeni :D

    OdpowiedzUsuń